Het feest is begonnen :) - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Charissa - WaarBenJij.nu Het feest is begonnen :) - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Charissa - WaarBenJij.nu

Het feest is begonnen :)

Blijf op de hoogte en volg Charissa

17 December 2012 | Costa Rica, Fortuna

Zo de eerste reisdag zit er op. Ja vliegen tel ik niet mee, dat is films kijken, slapen, vervelen, verkrampen en ellenlang wachten op een connectie vlucht.
Gisteravond dus aangekomen in San Jose (het is hier 6uur vroeger dan in nl) en meteen door naar het hotel. Daar geïnstalleerd en meteen maar slapen, want de reis was zwaar vermoeiend. Het was ondertussen al middernacht hier...
Vanmorgen om 7 uur ontbijt en om 8 uur vertrek met de bus naar de vulkaan Poas. We hadden veel geluk met een onbewolkte hemel, daardoor was de krater, met een doorsnee van 1,5 km, goed te zien. Het meer in het midden had een mooie azuurblauwe kleur en heeft een ph waarde van 0, zuur dus.... ;)
Daarna door naar de lunch plek waar we een heerlijke tico lunch kregen. (Inwoners van Costa Rica zijn tico's)
Na de lunch door naar de eerste bestemming La Fortuna, hier ingecheckt en ff lekker chillen bij het zwembad. Straks het welkomstpraatje en bespreken hoe de komende maand eruit gaat zien. Nu eerst eten bestellen.... :D

• 17 December 2012 - 01:19

Sia:

¡Annyong!

Wat leuk om te lezen; beter+ook dat er geen bewolking was toen jullie bij Poás waren...

Heb de rss feed in Google Reader gezet – scheelt weer ;-) – benieuwd naar alle verhalen.
    Heb het goed daar! Zag al dat jullie tzt. het 'Castillo del Cacao' bezoeken —daar verbleekt Hotel Chocolat bij!

XXX y abrazos

• 17 December 2012 - 12:38

Co Duineveld:

Charissa, als ik dit schrijf lig je nog te slapen, het is immers 6 uur eerder. In een grijs, grauw en nat Nederland moet het goed vertoeven zijn in Costa Rica. Vanmorgen nog wel droog tijdens de training in de Schoorl maar dat was het dan wel. Goed te lezen dat bij de bezichtiging van de vulkaan jullie goed zicht hebt, te vergelijken met een bezoek in de winter aan een gletscher, met bewolking is een bezoek niets waard.kan je in ieder gavl mooie plaatjes maken...
    Ik lees nog niets over de door jouw zo verwachte (30 C) temperatuur maar dat lees ik ongetwijfeld in een volgend verslag. Groet, ook aan Dennis en in afwachting van je volgende verslag, Co, X

• 17 December 2012 - 14:50

Natalie:

Klinkt goed! En dit is nog maar dag 1!

xxx

• 17 December 2012 - 22:24

Adrie:

Geweldig om te horen dat jullie het naar de zin hebben.Lekker gezwommen dus perfect weer.Hier nat XX